dan före dan före dan..

.. och vi är trötta här i residenset. Anledningen är att sonen inte ville sova i natt. Det har hänt förr att han kan ligga vaken en stund, men brukar ofta somna om. Men inte i natt. Han vaknade klockan 23 och var vaken till... ja tills Marcus skulle upp typ. Han kunde inte komma till ro på någon sätt, men han var inte ledsen som tur är. Snarare tvärtom, jätteglad och låg och prata, skratta och gjorde alla nya ljud han kunde komma på. Jag har dock världens bästa man, jag fick sova på soffan så tog han hand om Sigge trots att han skulle upp och jobba. Det älskar jag honom för! Han kan somna fastän Sigge ligger och ropar, det kan inte jag.. Så nu vill jag ha iordning övervåningen så att grabben kan få ett eget rum. Sedan ska jag inte klaga, för vi kanske har haft totlat 10 vakennäter med honom sen han föddes för ett halvår sen.

Tack Emelie för orkideetipset! Ska åka upp till Coop omedelbart och kolla in de.

Dags att byta blöja på the kid...



God jul alla!!


Kommentarer
Postat av: Emlan

de va så lite så :)

han är så ljuvligt söt på den bilden.

Åh bus sigge inte vara vaken så på natten.

2009-12-22 @ 22:47:26
URL: http://mysemlan.blogg.se/
Postat av: Marika

Underbara gullegrynet Sigge!!! SÅ SÖT BILD!!! Ta hand om varandra i jul och vi kommer fara igenom Svenljunga på julafton på väg till farmor! Kram kram

2009-12-23 @ 09:00:32
URL: http://www.nogg.se/miqa
Postat av: Maggan

PUSS <3

2009-12-23 @ 11:23:51
Postat av: Jeanette

Han e så underbart söt =) Charmtrollet =)

2009-12-26 @ 21:01:09
URL: http://nettandavid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0