För kass

Jag är verkligen för dålig på att skriva i den här bloggen. Sen kan det bero på att jag skriver en massa på uppgiften till specialpedagogen. Då orkar man ju inte skriva blogg också, för så roligt är det inte att hänga vid datorn.

Vi har tillräckligt att göra här hemma ändå. Min underbara pappa har varit här och målat om i hallen, det blev så fint! Fast vi ska göra en del själva innan det är helt klart. Så när det är fixat är allt klart här nere. Uppe behöver vi inte prata om.. Detta uråldriga hus är isolerat med... TÅNG! Så när Marcus rev upp golvet uppe för att regla nytt var det tång under. Underbart charmigt, men dammigt.. Och kissvänligt för Tiff och Majs. Som tur är ska Marcus vara hemma 2 dagar nu så då kanske det kan bli färdigt där uppe.

Har nog inte mycket mer att berätta idag. Sigge ligger ute och sover i kylan, men jag ställde honom i solen så han fryser nog inte. Han är en solstråle för tillfället även om han både vart sjuk och fått spruta. Spruta som han förövrigt blev skitdålig av. Över 39 i feber på kvällen, men lika glad och solig ändå. Underbara barn!

Nope, dags att fixa lite fika, Lena och Arvid kommer snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälp oss med vårt projektarbete, läs vår blogg! http://foodpassion.blogg.se/

2009-12-02 @ 13:45:23
Postat av: maggan

Tång, riktig tång fattar inget????! Förklara för mag nu. Saknar er puss

2009-12-04 @ 11:39:10
Postat av: maggan

igen. Hur mkt är ni i falken/svenljunga under JULEN?

2009-12-04 @ 11:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0