Ogräsbarn

Han växer som ogräs den lille killen. Vi var på bvc idag och vägde och mätte. Den lille mannen väger numer 8390 g och är 68 cm lång. Han har äntligen stannat av i växten litegrann, ett tag undrade vi vart det skulle barka hän. Men som sagt nu har det stannat upp lite och det gör inget, han följer sin kurva, ligger kanske lite under på längden, men där har han skuttat iväg innan så det håller nog bara på att jämna ut sig.

Ikväll har jag och mannen bokat upp oss i soffan för jag har på något sätt, kan inte säga hur, fått tag på de två nya Johan Falkfilmerna!! Som jag har väntat.. Är lite rädd att jag kan tänkas bli lite besviken på dessa, jag tror nämligen inte att Frank kommer klara sig. Jopp så är det, jag tror inte det. Men det återstår att se. Undra om det är normalt för en 31-åring att spendera så mycket av sin vakna tid som jag gör åt att fundera på två filmer? Jag vet ju inte ens om Frank är med i dessa två... Sjukt sjukt..

Maria har gjort mig världens största tjänst, hon tog med mig till Viktväktarna igår, tack för det!! Det var inte en dag för sent. Jag gick ju bara upp 4 kg när jag var gravid och gick ner 14 när han föddes. Nu är jag tillbaka på samma som när jag skrev in mig på mvc för 1 år sedan... Och jag har bara min dåliga karaktär att skylla på. Men nu ska det bli ändring! Har gjort upp listor på vad vi ska äta i veckan och så har jag informerat Marcus om hur det ligger till så han får slå mig på fingrarna när jag står med dem i kakburken :) Det ska bara gå bra det här!!!

Lite kaffe nu så jag kan värma mina genomfrusna fingar runt koppen.. Fast idag är det 18 grader inne. 2 veckor till, 2 veckor, sen får vi VÄRME.





Visst är det Frank på bilden längst till höger?!?!


Kommentarer
Postat av: Emlan

Vi tre får stötta varandra. Väntar nog med att gå dit..de första kg ska ja minsann klara själv. Men ni får gärna handla bars åt mig när ni är där.

Vi ska se dem till helgen. hoppas de här två är lika bra som de andra..

kram

2009-11-04 @ 13:09:22
URL: http://mysemlan.blogg.se/
Postat av: Linda

Femman är inte bra men sexan slår nästan allihop :) Eller kanske intemen det är ruggigt bra! Japp vi får se till att fixa detta :)

2009-11-05 @ 09:43:33
URL: http://residenssanddynan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

HUR, fick du tag på de där filmerna?? De ska ju itne komma riktigt än? Vi följer oxå de där filmerna.

Klart han måste klara sej. Han är ju nästan hela filmen jue.

Hoppas allt e bra med er annars.

4 Kg va ju inte alls mycke. Ja har gått upp ungefär 10 kg nu. Känns enormt mycke!

Kram från oss här

2009-11-05 @ 16:33:45
URL: http://nettandavid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0