Trött, tröttare, ser inget

Så trött är jag på en skala, så att jag inte ser nåt. Allt är liksom en dimma där jag går omkring. Det är lite jobbigt men jag hoppas att det ska gå över snart. En av anledningarna till denna gudsförgätna trötthet är nog Sigges sovvanor. Han sover egentligen bra på nätterna, det enda problemet är att han nu kommit på att det är skönt att sova på magen eller sidan. Problemet är att han inte har lärt sig att "bädda" ännu. Så han ligger och bökar och bökar och mamman kan inte somna om. Sen är jag liite nojig, fast jag vet att det inte är nån fara, när han sover på magen. Han är ju liten plutt och kör ibland huvudet rätt ner i kudden och det är ju inte så bra. Men imorn är Marcus hemma så jag får sovmorgon och då menar jag SOVMORGON! Sigge och Marcus ska inte ens vara hemma, så det kommer vara helt tyst och lugnt, sååå underbart. Det är första gången jag får vakan helt ensam på 4,5 månad. Samtidigt vill jag inte göra det till en vana, för inget går upp mot morgonmys med Sigge Solstråle som luktar kissblöja :)

Idag är Sigges farfar på besök, han hade köpt 1kg winegums till mig, DET ÄR LYCKA!! Vet att jag inte ska äta sånt men  har man winegums hemma så gäller inte den äta-nyttigt-regeln. Så det så. Tack Gert!

Nu sover Liten och jag ska slänga mig på soffan och äta godis i min ensamhet, Marcus och Gert är på Nisse Hellberg. Det ska bli mys att vara själv och kan kolla på vad jag vill på tv´n. Det var också längesen...

Puss å godnatt




Kommentarer
Postat av: Carso

Sinnessjuk lik Marcus på den där bilden!FÖR SÖT!!! jag är också så trött att jag inte ser något. Inte för att jag är mamma men är bara trött :) Puss

2009-11-12 @ 21:48:40
Postat av: tarja

Hoppas du får njuta av din sovmorgon.

2009-11-14 @ 20:44:09
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0