´cause i´m leaving on a jetplane :)

Sigge ska ut och flyga. Inte ensam utan tillsammans med sin mamma, pappa, mormor, morfar och båda morbröderna. Alltså hela "orginal" familjen Lundgren ska åka på semester, ska bli otroligt roligt! Vi åker till Thailand den 18 februari och stannar där i 2 veckor. Sigge längtar som 17 säger han, men han vill ha en simdräkt så inte han bränner sig. Ni vet, han är ju lite rödhårig (fast sött rödhårig). Det är så att min pappa fyller 65 och Mattias fyller 40, det är därför som vi ska åka. Martin ska med men inte hans familj, det är ju synd, men vi kommer ha skoj ändå :)

I helgen åker jag och Sigge till Svenljunga. Marcus ska ut med jobbet och då vill inte vi sitta hemma själva. Sigge är nämligen på sitt värsta humör just nu.. Tillväxtperiod kallas det visst. Så fort jag går 2 meter från honom så tror han att jag ska försvinna och börjar ropa. Så här håller det på, förutom när han sover, vilket han gör lite oroligt. Härom natten var jag uppe 15 gånger och gav honom nappen. Då var mamman trött under dagen... Annars är han rätt go, bara man håller sig precis kloss mot honom ;)

I övrigt är det lugnt just nu. Håller på och tragglar med min uppgift som ska vara klar om 2 veckor. Och klar kommer den att bli. Mampap kommer vara här i Falkenberg söndag till onsdag nästa vecka och då skulle Sigge få vara hos mormor över dan så jag kan bli klar. Det uppskattar vi!!

Nu tycker jag lillprins Bus ska vakna så han kan äta så vi kommer iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0