lördag morgon kl 08.24 *PIP*

Sigge har nåt konstigt för sig just nu. Han somnar som en stock på kvällen vid halv 9 och vaknar sedan okristerligt tidigt.. Eller det är det kanske inte, men halv 7-7 är lite för tidigt för mig nu på hösten, det är ju inte ens ljust ute. I alla fall, då ligger han i sin säng å pratar, tjoar och skrattar i 30 minuter (så man kan inte sova pga det) och sen vill han gå upp för att äta mat tror jag. Men näää, han smakar lite på flarran sen är det  bra, då ska han leka naken på golvet. Men det är väl oxå okej, men han ska bara leka i 10 minuter max, sen ska han sova igen.. Förklara detta för mig: varför vakna och vilja ha mat men är inte hungrig och sedan bara sov igen?? Och det är ingen powernap han tar nu vid 8. Nej, han sover till halv 11-11. Då kunde han la sovit till 9 utan att vakna och äta ordentligt då. De är fööör roliga våra barn :)

Idag ska familjen inte göra ett dugg och det ska bli så skönt! Det mest företagsamma vi ska ta oss för är att åka och köpa en gåstol till Bus på Babyproffsen. Han behöver aktiveras! Annas blir det mysbyxor, kaffe, lite data, lite tv hela dagen.

Jag längar till den 4 nov. Min killes nya film kommer då, eller filmer. Nää, inte Marcus, min andra kille Frank Wagner, ni vet han i Johan Falk. Underbara människa.. Å snygg... På tal om Johan Falk, undra vad han, den riktiga Johan Falk, gör nu för tiden? ;)





PUSS

Kommentarer
Postat av: Emlan

Håller inte med om att han är snygg...men ack så bra filmer. Vi är helsålda både jag och fidde.

douglas har oxå sådana där konstigheter för sig på morgonen...han vaknar leker äter och är vaken typ max 1,5h, sen sover han ett långpass. innan tand nr 2 sov han helnätter till strax efter åtta ibland nio..men de försvann med febern och en miljon bajsblöjor som började förra lördagen (febern försvann på måndan men inte b-blöjorna)

2009-10-31 @ 09:34:15
URL: http://mysemlan.blogg.se/
Postat av: Linda

De är la för sköna våra barn :) Egentligen tycker jag inte att han är så snygg, det är nåt med rollen som gör det. Kan det vara att han barn... Herre, jag har blivit så blödig sen vi fick Sigge så hälften vore nog :) Oavsett så kan jag inte bärga mig tills den 4:e.........

2009-10-31 @ 09:58:56
URL: http://residenssanddynan.blogg.se/
Postat av: carso

hahahaha Falle, saknar hon lite... ;)

2009-11-01 @ 03:07:10
Postat av: maggan

SKA VI SEN DEN IHOP?

2009-11-02 @ 10:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0