Long time no see

Det var ett tag senjag skrev nu, men det har vart fullt upp. Att jag är mammaLEDIG är inte sant, för så mycket som jag har att göra nu har jag aldrig haft. Det är fika hit, shopping dit, ut och gå, BVC, plugg, jaa det händer saker hela tiden, men det är underbart!!

I helgen var det kräftskiva hos familjen Lundgren på Propellervägen. En ganska lugn men mycket trevlig tillställning. Om inte annat så otroligt goda kräftor, detta året lyckades vi väldigt bra med koket. Det mest intressanta var att alla åt kräftor, vi var 9 personer varav 3 var under 17 år och ändå åt alla :) Evelina med sina nio år slog nog rekord över flest ätna kräftor :)

Sigge tycker väldigt mycket om sina kusiner, det märks tydligt fast han bara är 3 månader. Han skrattar och gör sig till som bara den när de pratar och busar med honom. Det tråkiga är att han inte kommer att ha några jämnåriga kusiner. Känn inte pressen Helena ;) Idag åt Liten puré till lunch, innan ersättningen. Om han gillar det? Ehh..jaa.. Kan bara säga att sonen är glad i mat :)

Helena, mamma och jag har bestämt att vi ska åka på spa över en dag. Tror jag ska sätta mig ner och kika närmare på det. Vi behöver detta nämligen. Min rygg har rasat ihop precis och Helena har mycket att göra på jobbet. Mamma vet jag inte varför hon ska med, för så stressigt har hon inte, men hon är värd det ;)

Imorn är det dags för skola igen, ska bli kul!! Marcus ska vara hemma med Sigge imorn och på kvällen kör vi honom till mamma och pappa så sover han där och är där hela onsdag till jag kommer hem.

Det här inlägget var tråkigt på riktigt, så nu slutar jag att skriva.

Kommentarer
Postat av: carso

jag saknar Propellervägen. Och ER!!

2009-09-28 @ 21:43:33
Postat av: Linda

Och vi saknar dig!!

2009-09-28 @ 22:33:22
URL: http://residenssanddynan.blogg.se/
Postat av: Linda

Och vi saknar dig!!

2009-09-28 @ 22:33:24
URL: http://residenssanddynan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0