Salig

Blir nästan helt salig när jag tittar på Sigge som sover ute i vagnen i ösregnet :) Det ser så himla gött ut! Lite svalt, smattret på regnskyddet och så en go filt, kan det bli bättre? Han har sovit i 2,5 timma nu, nästan rekord tror jag :)

Annars är allt bra. Var så galet trött igår och då vet ju alla hur mitt humör är. Så jag kan inte annat än att be Marcus och Sigge om ursäkt. Förlåt. Men idag är jag glad igen, fick ju trots allt sova från 22.30 till 7 med mat vid halv 5. Sen efter 7 och mat så somna vi en timma till så vi var inte uppe förrän 9.15, det är la okej för att vara småbarnsförälder?

Emma min pärla ska åka jorden runt!! Jag blir lite avis på henne, men unnar henne det massor och tror att hon kommer att få uppleva sin livs resa. Min livs resa måste la vart den från Falkenberg till Halmstad när SIgge skulle födas. Herre, trodde ALDRIG vi skulle komma fram och så galet ont jag hade. Hoppas Emma får det trevligare.

Caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0