Tack

Tack för era kloka råd!! Inte för att vi bestämt oss ännu, men det ger lite olika perspektiv på det :) Sigge skulle nog gilla att vara på dagis, men frågan är om mamma gör det ;) Och som karin skriver, det är så kort tid de är små och då borde man passa på att hänga med dem... Ja vi velar för fullt!

Helt ärligt tror jag just nu att det skulle vara enklar att ha tvillingar än en SIgge och en nyfödd Alfred.. Förra veckan beta Sigge Alfie i armen och idag fick han sig ett rivmärke i huvudet, kan liksom inte lämna Sigge utan uppsikt en sekund. Men jag kan inte klaga och gör det inte heller, för vi har satt oss i situationen själva :) Och skulle inte vilja ha den ogjord för ALLT i världen.

<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gör det som känns rätt i hjärtat. Det kommer vara okej för Sigge =)

Förstår ditt tänk. Här har vissa dagis åsikter när man skolar in, helst sept och i jan.

Vilket gör att om jag tycker det är för tidigt nästa höst får vi vänta till jan. Om vi vill vänta lite till får vi vänta till aug när hon är över två.

Konstigt hur det fungerar.



Jobbigt att Sigge visar sin svartsjuka fysiskt. Dom förstår ju inte riktigt heller att det gör ont. Man kan ju inte resonera med dem. Dock tror jag tvillingpar på 1 år nog kivas rätt bra dom med =)

2010-08-16 @ 00:18:09
URL: http://vitahusett..wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0