Satans gött..

.. att få bort julgrejerna. Blir trött på de redan den 25:e varje år, så nu är de i stort sett borta här i residenset. Uppe är alla vårgrejer istället. Kanske lite tidigt, men jag vill ha vår nu!

Idag ska jag ta på mig finkläderna och gå på revy, ska bli mycket trevligt. Min mamma och pappa har det tradition att gå på nyårsrevyn i Falkenberg men i år fick Pappi åka till Tyskland och jobba så då fick jag gå med istället och jag tackar inte nej. Det är ju inte så att jag är ute och svirar särskilt ofta. Mest ser jag fram mot den bättre middagen efteråt. Mmm mm mmm..

Jag har redan börjat packa inför semestern som vi åker på om 6 veckor. Det är ambitiöst tycker jag. Men jag var tvungen att rota fram alla sommarkläder och se om det passar över huvudtaget. Det är så att jag lagt på mig ett par kilo *hmm* och jag kommer dessutom ha en rejäl kula på magen när vi ska åka (Det har jag redan...). Jag har varit tvungen att äta varannan, var tredje timma det senaste för annars kräks jag eller så känns det som om jag ska svimma. Så var det inte med Sigge, så jag tippar på en lillasyster ;)

Men åter till packningen, det mesta passade trots att min rumpa har ökat sitt omfång med ett par centimetrar!! Så jag var nöjd.. Minns förra gången jag var i Thailand, då använde jag hälften av kläderna jag hade med mig. Så nu tar jag med mig minimalt och tvättar hellre upp det som blir smutsigt. Tvättmedel måste ju ändå med till Sigges kläder. Bara en bikini som fattas. Vill ha en mammabikini so jag hittat på nätet, så jag ska nog skicka efter den. Svårt att hitta mammabadkläder annars, det är bara baddräkter, men då blir man ju inte bronze på magen och det är viktigt!!!

nähäpp om jag skulle ta tag i mig själv så jag blir snygg till kvällen :)



Stor pojk som sitter själv nu!

Kommentarer
Postat av: Emlan

stora stora killen!!!

Träffas snart tycker jag!!!

Kram på er

2010-01-05 @ 15:15:05
URL: http://mysemlan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

ÅÅÅ vilken fin amningskudde. Gekås va?? ;)

Har oxå svårt att hitta underkläder odyl. Finns aldrig i min storlek. Blir tokig på det. Hoppas allt är bra med er annars???

2010-01-05 @ 15:15:19
URL: http://nettandavid.blogspot.com
Postat av: Linda

Japp Gekås, tack gud för att man bor så nära.. Finns ingen affär som går upp mot den när det gäller barngrejer ju :)



Jaa Emelie dags att träffas snart, vi får kolla på nån dag. Ska till Gbg nästa vecka tis-tors. Men efter det?



2010-01-05 @ 16:15:24
URL: http://residenssanddynan.blogg.se/
Postat av: Carro

bronze är ju viktigast som sagt ;) ha så underbart! Jag SKA ringa dig någon dag!!! PUSS

2010-01-05 @ 21:05:22
URL: http://carso.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nämen grattis, tanken slog mig vid ngn kommentar du skrev för ett tag sedan, du skrev som om du väntade barn men jag tänkte hon menar nog NÄR hon var med barn...



jag förstår precis vad du menar att inte ha en aning, jag hade inte heller en tanke på att jag hade blivit med barn helgen innan jag skulle ha mens. Men jag vet de finns människor som försöker, kämpar och super ner sig på helgerna, det jag menar är att alkohol är ju inte bra. Så varför inte tagga ner lite innan man plussat om man nu är lite aktiv med liggandet :)



Finns en tjej hör på ön, känner inte henne men hon jobbar med en kompis, hon har 11 månader mellan sina två barn. Dock olika år so tur är, 8 veckor var första när hon blev gravid... haha..



Tycker det är starkt av dig att känna som du gör, jag vettifan om jag pallat vara på tjocken och ha en liten hemma samtidigt.

2010-01-07 @ 20:56:41
URL: http://johannajossans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0