Akupunktur

Mina pojkar sover middag, eller innan middag, för vi har inte ätit lunch ännu. Marcus är sjuk, han verkar ha fått samma som Sigge hade i helgen, hög feber, ont i halsen och ont i kroppen. Nu vet jag inte om Sigge hft ont i kroppen och alsen men jag antar det då han luktat sopor i munnen och inte velat äta. Hoppas Marcus blir frisk snart, inte kul för honom att behöva hänga så mycket med Sigge och vara sjuk samtidigt. Jag gör så gott jag kan, men det är jobbigt och smärtsamt att jaga runt på honom. Dock är det mer smärtsamt i mitt hjärta att inte kunna leka, trösta, bära och busa med mitt barn..

Fick akupunktur idag igen, det hjälpte lite idag. Förra gången hände det inte så mycket, men denna gången känns det återigen som om något släppt och jag kan röra mig lite bättre. Ska dit på tisdag igen.

Bäbisen bökar som bara den, känns som om den borar sig neråt i min kropp. Vilket den antagligen gör oxå, men va fasen, kan den inte öka på lite? Tycker den är lite långsam ;) Hade en så sjuk dröm i natt. Min mamma hade passat Sigge medan jag var ute och käka med några kompisar. När hon kom och hämtade mig så sa hon att jag fått en dotter. Jasså sa jag, gick allt bra och mår hon bra? Hahaha... sjukt kul dröm! Tänk om det var så det gick till ;)

Nu ska jag och Tiffabiffa ha lite mys i soffan, får passa på när de vågar vara inne dvs när inte virvelvinden Sigge jagar dem.

Kommentarer
Postat av: ♥Johanna ♥

Min moster och hennes man är akupunktörer, min moster har varit det i typ 30 år. Hon är 60. Gick till henne med min rygg mot slutet av grav oxå. Fungerade bra tyckte jag. Tror lite som du att man måste gå fler en en gång. Hoppas det hjälper iaf. Börjar närma sig för dig nu....

2010-06-21 @ 10:59:21
URL: http://vitahusett.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0