onsdag 30 juni...

.. och ingen bäbis ännu. Men den kommer nog snart. Inte för att jag känner nåt, men min magkänsla säger mig det. Kanske får gå över några dagar, så nästa vecka kommer den nog :)

Underbart är bara förnamnet att det är S O M M A R ! ! !  Spelar ingen roll att jag är mer än höggravid och har ben som stockar och fötter som vattenballonger. Jag sitter ändå ute i trädgården och blir bronze. Det sköna med att vara gravid på sommaren är att man blir sjukt brun! Har inte smörjt in mig en enda gång och inte bränt mig. Dock har jag nog grunden från Thailand kvar.

Vi letar ännu efter en syskonvagn, dock vet jag nu att jag vill ha en urban jungle. Egentligen har vi haft ett par stycken på gång men inte vågat köpa då vi inte vetat när mina pengar från försäkringskassan ska komma, liksaå för Marcus. Och det var tur det, för det är tydligen 30 dagars handläggning på våra ärenden så tidigast 27 juli får vi pengar igen. Så barnvagnspengarna gick till räkningar denna månaden, men å andra sidan får vi mer över nästa månad. By th way, ringde FK idag.. Nummer 386 i kön. Kommentar till det känns överflödig. Ärendet var att det moderskapintyg jag skickade in för tre veckor sedan på ett barn som är beräknat till på lördag ännu inte fanns i deras system. Hur skulle vi då kunna ta ut föräldradagar på det fr.o.m lördag när min sjukskriving går ut? När jag ringde så fixade de det på 1 minut, det de inte fxat på tre veckor. Effektiv instans den där försäkringskassan!

Ikväll börjar Twin peaks på kanal 9. Ska bli kul att se, gillade det sjukt mycket när det gick för... 20 år sen... Kändes inte bra att skriva denna mening, blev genast så gammal.. Oavsett ska det bli kul att se igen, har inte sett det sen 1990 :)

Hej hej

Kommentarer
Postat av: ♥Johanna ♥

Hoppas du fått bebis nu när det är så tyst =)Är så nyfiken...

Hoppas allt gått bra! Kram från oss.

2010-07-05 @ 19:16:17
URL: http://vitahusett.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0