Vår kannibal :)

img_0197 (MMS)

Vår kannibal :)


Kommentarer
Postat av: ♥Johanna ♥

hihi...



Appropå micro, jag micrar vattnet som jag kokat och hällt upp i flaskor och har i kylen. Sen måttar man bara i pulvret...



Termos är oxå min tanke. Så meckigt bara.. Men vad gör man inte för sina barn ;-)



Hur går det för dig? Ryggen bättre?

2010-06-29 @ 14:03:32
URL: http://vitahusett.wordpress.com
Postat av: Johanna

Men visst så du, dom växer fööööör fort! tycker oxå det var igår typ hon föddes. Så man försöker ju verkligen njuta av nuet..

Vilket är ditt bf-datum nu igen? kan inte vara så långt kvar nu, så förhoppningsvis behöver du ju inte ha ont allt för länge till. Hoppas det blir bättre snabbt när bebisen väl är ute så du inte blir så hämmad. Min rygg blev bättre direkt, kan känna av den ibland men oftast har jag inte varit snäll ,mot den då.

2010-06-29 @ 16:48:57
URL: http://vitahusett.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0