...

Jag är bara tjock och otymplig just nu. Kan jag skylla på det för att jag inte bloggar? Ont har jag också.. Inte i fogarna, utan sammandragningar och förvärkar. Barnmorskan sa att det är vanligare för omföderskor, men kanske inte så mycket som jag har. Så hon beordrade mig att ta det lugnt nu. Så det ska jag göra nu :) Skönt säger jag, vad Marcus säger får ni fråga honom. Sigge tycker nog att jag är en elak mamma som inte bär på honom så mycket som han vill. Då skulle han bara veta vad som väntar..

Har vart och klippt mig idag, det är vardagslyx för en småbarnsmamma! Så gött att bli ompysslad och bara slappa i ett par timmar.

Imorn ska Sigge hänga med sin mormor och jag ska hänga på bibblis. Måste bli klar med min sista uppgift så jag kan lägga skolan bakom mig ett par månader. För den kommer inte återupptas förrän i september. Och fixa det, det ska jag!!

Sovrum 1: Klart.
Sovrum 2: Klart.
Känsla: UNDERBART!

Caio

Kommentarer
Postat av: Emlan

Usch va jobbigt med sammandragningar.. Jag upplevde dom extrema efteråt, typ i två månader efter bläää för de!!

Hoppas du blir klar med uppgiften så du kan koppla bort en sak.

Kram kram

2010-05-11 @ 21:49:46
Postat av: ♥Johanna ♥

Hej, svarade på din kommentar under inlägget du kommenterade, ny funktion där =)



Ang Sammandragningar, i HATE,har haft det sen v 2 typ. haha

Har det sen halvtid nästan varje kväll och nu mot slutet till och från hela dagarna.

DOCK, har jag hört från Barnmorskan, vet inte om det är sant men att en livmoder som "tränat" mkt med sammandragningar är väl förberedd vid förlossning- att den går smidigare.

Dock vet jag inte om det är sant men vi kan ju hoppas.



Jag har inga problem med fogarna alls. Så tycker synd om dig om du haft båda.

Bara ligamentet och de där sammandragningarna.

Så det känns som man istället för att haft mensvärk en gång i månaden haft lite till och från under 9 månader.



Min Kråka gräddar jag gärna 38 veckor. Så man vet den är klar =)

2010-05-12 @ 20:41:59
URL: http://vitahusett.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0