Erik

Jag tror att jag är lite kär i Erik Hamrén. Marcus vet om det så det är ingen svartsjukehistoria här.

För det första har Erik otroligt bra klädsmak. Snyggt skurna kostymer är lite skillnad mot Lagerbäcks träningsoverall. För det andra är han ganska osvensk i sitt beteende och i sina uttalanden. Ta till exempel " alla i gruppen ska inte behandlas likadant" I love it!! Det stämmer lite överens med min lärarfilosofi. Jag kan inte låta alla göra samma sak i ett klassrum då det inte tillgodoser allas behov. Vissa skulle bli understimulerade och andra skulle tycka det är för svårt. Samma är det i ett lag med så många olika individer som i ett landslag. Du kan inte låta Zlatan nöta samma saker som någon färsking, då blir Z understimulerad och då presterar man som bekant sämre. Det gäller att tillgodose allas behov, oavsett om det är att någon bor på ett annat hotell eller svårare matteuppgifter. Vi har mycket gemensamt jag och Erik.. Vi skulle nog bli ett bra team!

Mannen i huset är upe och sätter gips, jag har precis förberett min sista uppgift på specialpedagogen för den här terminen. Sigge sover och Bob bökar. Så ser vår kväll i residenset ut. Imorn bär det av till Göteborg och Marcus och Sigge har en pappa-son dag, vilket sonen älskar. Pappa orkar busa och leka mycket mer än mamma just nu, så mamma är rätt trist.. Såvida han inte slagit sig eller är trött, då är mamma ganska mysig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0