It´s friday I´m in love..

Sitter här och slökollar på en RIKIGT dålig film, Dirty dancing 2. Vem kom överhuvudtaget på att ens försöka göra en uppföljare till ettan som är sjukt bra?!?! Denna är verkligen crap rakt igenom.

Imorn fyller Marcus år, 26 år.. Lammkött.. Men det gillar vi ;) Paket är fixat, resten av dagen få vi se hur den artar sig, har bara en liten plan. Vad kan jag ju inte avslöja om han läser.

Välkommen säger vi till Kråkan som föddes igår!! Blir helt sjuk när jag tänker på att vi också har en liten skrikhals här snart. Längar ihjäl mig snart! Längtade inte alls så efter Sigge för då visste jag inte vad det var att vänta på. Bob - KOM SNART!! Oavsett så är jag övertygad om att Kråkan kommer få det finfint i sin nya familj!!

Såg en intervju med Henrik Johnsson, ni vet han som är gift med Malin Bayard. Han har en pappablogg och syftet med den är att han när barnen blir äldre ska han skriva ut den som ett kompendium och ge till dem. Gulligt tycker jag :) Han menar att då får de höra sanningen och inte en massa stories som han drar om det han minns. Tror jag ska göra så också.. Så intensivt som jag bloggar.. Men det kanske kan bli en sporre till att skriva mer?!?!

Över till dagens fråga: Vad ska vi äta ikväll när Marcus kommer hem från matchen?

Over and out


Kommentarer
Postat av: ♥Johanna ♥

Snart kommer han, Bob, hihi., förövrigt sjukt skönt namn...

2010-06-10 @ 10:24:05
URL: http://vitahusett.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0