Riskorn

Två små, små riskorn har tittat fram i Alfreds underkäke :) Och det har inte varit smärtfritt.. Han tuggar på ALLT, sin kudde, leksaker, fingrar, skeden, nappen, mig, Marcus, tvättlapparna, ja allt. Så det kliar nog och gör lite ont för när jag ska dit och pilla och känna så kan han bli lite ledsen. Hoppas bara att det kommer upp snart så han slipper ha ont, han som precis börjat sova bra och är go och glad igen, vi vill inte ha en ledsen Alfie.

Nya bilen är på plats. Helt underbart är det! Känns dock som om man kör ett slagskepp, den är så stor! Ja var inne i stan igår och skulle handla lite. Försökte fickparkera.. Åkte därifrån till slut för jag redde inte ut det. Haha, så det blir till att öva nu ett tag framöver.

Tror ni att Mona Sahlin kommer vara saknad? Inte av mig..

Kort inlägg idag, nu ska jag fortsätta kolla Inter-Milan.

Nattnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, Grattis Alfie till de två tänderna, undrar när

Alva får sina... hon är likadan, men tycker hon varit det lääänge nu.

2010-11-15 @ 22:24:24
URL: http://vitahusett.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0