Märkligt

Sover inte barnen så gnäller man för det och sover de för mycket så är inte det heller bra.. Sigge har sovit i två timmar nu och Alfred i 3,5 och ändå har jag inte fått nånting gjort. Bara gått här och lallat. Jo satt i linserna, plockat undan maten, ringt försäkringsbolaget, ringt bilverkstan, ringa mamma och Marcus, så lite har jag väl gjort. Men det är inte konstigt att Alfred sover, han sov inte i natt. Han var vaken flera gånger för att klockan 3 sätta igång rejält. Klockan 4 gav jag upp och Marcus tog över. Klockan 5 la han honom jämte sig och han (båda ;)) somnade på stört. Alltså är det inte mat han vill ha, det är ju närhet. Och det tycker jag allt att han kan få. Dock är jag lite rädd att detta också ska bli en vana, vill inte ha honom sovande hos oss alltid. Vad tror ni, blir det en vana?

Nu är vi nog på väg att byta bil :) Golfen är för liten helt enkelt. Med två barnstolar i så kan det knappt få plats två vuxna och då vi har släkten i Skåne och Svenljunga så vill man ju kunna åka ganska bekvämt. Visserligen spelar det inte så stor roll just nu för vi åker ändå ingenstans för Sigge är så åksjuk. Han kräks bara vi åker ett par mil. Tyvärr finns det inte mycket att göra åt heller, jag pratade med bvc idag om det. Det finns armband och tabletter men han är för liten för det så de rekommenderade inte det. Han är för liten för att vända framåt ocks, annars kunde det ju vara ett alternativ, men icke. Så vi får stanna hemma tills vidare.

Nu tror jag kanske att någon av dem vaknar, låter som om det sprakar i monitorn så det är väl Alfred. det blåser storm ute så det har sprakat i den hela dagen visserligen..

Hej hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0