utmanad!



4 Tv-program:

Bolibompa, Sporten, Biggest loser Sverige, Ullared

4 saker jag gjort idag:
Värmt välling, bytt blöja, ammat, lagat mat

4 saker som jag längtar efter:
Sovmorgon, mitt stipendium, egentid med mannen, att studierna ska vara klara

4 saker på önskelistan:
Frisk familj, hund, semester, ett jobb

4 saker som jag avskyr:
Mytomaner, gnäll, heltäckningsmattor, övergrepp på barn

4 saker jag tycker om att göra:
Umgås med familj och vänner, sola, äta gott, bada.

4 saker jag ätit idag:
havregrynsgröt, banan, omelett, tomat

Kommentarer
Postat av: Emlan

Det var kul att du antog utmaningen iaf... Det är inte så svårt att länka. Om du t.ex. skriver mitt namn, markerar de så läggs det till en "länk" uppe i menyfältet. Klicka du då på den kan du skriva in hemsideadressen.

Så du är oxå sugen på vovve..de är jag med, men de får vänta si så där en tio år hehehe.

2010-10-12 @ 15:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0