Faktaruta

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att vi fick köpt en hel del vinterkläder åt Sigge

Vad gjorde du kl 08 i morse: Precis gått upp, satt i soffan och ammade Alfred med Sigge jämte som åt välling och kollade på fåret Shaun.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Bar ner min tallrik till köket.

Det sista du sa högt: Puss så länge

Det senaste någon sa till dig: Åh vad bra, de har fixat en hemsida till oss.

Vad har du druckit idag: Kaffe, juice, vatten, saft.

Vad var det senaste du åt: Rostade rotsaker, vitlökssås och hamburgare.

Vad var det senaste du köpte: Massa saker i Ullared igår.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Svart

Vad är det för väder hos dig nu: Klart och kallt.

Godaste glassmaken: Apelsinchoklad från SIA

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Sover du tungt: Ja. Känns liksom som att min kropp vet att den måste sova bra för att orka dagarna. Plus att amningen tydligen gör att man sover bättre. Nåt med hormoner..

Drömmer du mardrömmar: Mycket sällan.

Trivs du med ditt jobb: Har inget, men jag hoppas trivas som specialpedagog som jag håller på att läsa till.

Favoritklädsel: Tights, klänningar, tunikor och mysbyxor när jag är hemma.

Favoritlåt just nu: I´m not a robot - Marina and the diamonds (från Lindexreklamen)

Vad ser du om du tittar till höger: Tvn och en orkide och lampa i fönstret.

Vad gör dig glad just nu: Att mitt liv är komplett. Fina barn, fin man, fint hus, fin familj..

Vad ska du göra härnäst: Gå och lägga mig

Höger eller vänsterhänt: Både och, men mest höger. Målar tavlor med både vänster och höger.

Humör just nu: Nöjd och glad, men lite trött.

Favoritgodis: Choklad.

Kläder just nu: Tights, kjol och tröja.

Sommarplaner: Ta vara på sista föräldraledigheten, vara med mina barn på stranden, grilla och bli brun.

Hur många kuddar sover du med: Två

Spelar du något instrument: Nej

Morgon eller nattmänniska: Ofrivilligt morgonmänniska...

Vad är viktigast för dig: Att familjen förblir frisk, kärlek

Är du kittlig: Ja

Snarkar du: Som gravid - ja. Nu - inte så mycket tydligen.

Stjärntecken: Skorpion

Äckligaste insekten: Larver av alla de slag. Är det insekter?

Stökigt eller välstädat: Hatar stökiget, men det är jag som stökar ner.. Skulle kunna betala för att få mitt hem städat.

Längtar du mest efter just nu: Att Alfreds gnäll är över. Att gå ner alla gravidkilon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0