Orka

Kom direkt från jobbet, hem och byta om och sen ut i spåret. Nu har min träning inför Falkenbergs stadslopp börjat på riktigt. Tyvärr kan jag inte säga tiden som jag sprang 3 km på därför att den är för dålig. När jag bättrat på tiden så kan jag kanske ge er några siffror. Dock kan jag glatt meddela att jag förbättrade tiden med 3 minuter från i måndags! De ni!

Efter spåret var det affären som gällde, byta bil med pappa som hade vår och sen hem och ta hand om två trötta, gnälla och osams barn. Åååh vad de bråkar... Undra hur det kommer bli med det i framtiden, vill inte ens fundera över det.. Nu sover de så gott i sina sängar och jag sitter här och bara varvar ner. Vi håller på att vänja av Sigge från välling och det går hur bra som heslt. Han har ätit den i sängen innan, nu sitter han i soffan och får bara en liten skvätt och han somnar lika bra för det. Så det blir nog inga problem. Han har förvisso aldrig varit ett "vällingbarn" men han gillar det så han har ju fått det. Det är bra med välling när de är sjuka, men nu när han är så pass stor så behöver han ju inte äta det för att bli mätt, han äter så mycket annat under dagen. Så då resonerade vi som så att varför ska han då ha välling om det bara är för saken skull? Så nu har vi börjat trappa ner.

Nope, lite mat i magen är det dags för nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0