2011

Har inte avgett något nyårslöfte, för det är bara fånigt. Dock ska jag ta och fortsätta mitt hälsosammare liv i år, vilket jag redan började med förra året, ska bara fortsätta nu.

Nyårsafton var en mycket trevlig tillställning i Vessigebro hos Maria och Daniel. Sen att inte barnen ville sova är en annan sak, sova kan man gör när man blir gammal. Alfred firade 12-slaget med oss och Sigge kom upp strax efter. Men som de underbara barn de är beslöt de sig för att sova desto mer dagen efter, Alfred 2,5 timma och Sigge 3,5. Så mammman och pappan fick vila oxå, vilket behövdes efter vinet  dagen innan ;)

Jag skrev ju att Alfred nästan kryper för några dagar sen, nu kryper han och har även siktet inställt på saker som är lite högre upp.. Så sitter vi i soffan så kommer det ofta en liten hand trevandes för att kolla läget eller så får tv-bänken känna på de små händerna. Herre, han är ju ingen bäbis längre!!!!

Alfred sover numer i eget rum, vårt sovrum, så vi sover i "hallen" uppe, skitmysigt är det! Så nu för tiden ligger vi och kollar tv i sängen på kvällarna, fantastiskt! Så nu är det dags för kaffe, lite glass och den sjätte Harry Potterfilmen, vi har sträckkollat dem i en vecka nu så vi är uppdaterad för sjuan :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Johanna

gick inte att kommentera inlägget ovan.

GRATTIS till arbetslösheten :-) eller mer till att få jobba lite, för det tror jag du kommer få.



å lite mysigt att få vara hemma alla 4a ibland.

2011-01-04 @ 20:08:46
URL: http://vitahusett.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0