Kräks

Äntligen har Sigge slutat kräkas! Han började natten mellan tisdag och onsdag och höll på hela dagen. Sen var det lugnt tills torsdagkväll. Då blev det byte och tvätt av sängkläder igen. Sen har det varit ganska lugnt, peppar peppar.. Men det i blöjan är inte okej ännu och inte hans aprit heller. det vet man ju själv när man haft magsjuka, då äts det inte på ett par dagar. Så nu kan vi bocka av den erfarenheten, magsjuk 1,5åring, på listan.

Undra om jag är den enda i Sverige i åldern 20-40 som inte såg Solsidan idag? Dock är det inte för att jag inte gillar det, utan av den enkla anledningen att Marcus inte är hemma och jag lovade att kolla det med honom. Så gulliga är vi i vår familj.

11 februari. Datumet då jag återvänder till brottsplatsen. Hahahah nu var jag rolig.. Brottsplaten är Gotland och jag ska åka dit och hälsa på Maria och Carso. Herregud vad underbart det ska bli! Har inte avrit där sedan juli 2008. Inga barn ska följa med, ingen man. Kommer kännas konstigt i hjärtat, framför allt då jag ännu inte varit från Alfred någon natt. Sigge har vart iväg med pappa i Skåne ett par nätter och han har sovit hos mormor och morfar flera gånger. Men inte min bäbis Lafis, han har bara vart hos sin mamma och pappa.. Kommer kännas konstigt men jag tror det är nyttigt att vara från dem lite grann.



Tänk att vår lilla kille vuxit så mycket och blivit så stor att han kryper, sitter och ställer sig upp.. Jag hinner inte med och ibland är det med ett liten sting i hjärtat jag tänker på att de kommer bli stora och växa ifrån mamma och pappa. Inte vara beorende av oss på det sätt de är nu. Jag vet att det är så livet är, men ibland måste man få lov att tänka så.

Kommentarer
Postat av: Julia Mörk

Nu ljuger du Linda! Du var på mitt bröllop som var på Gotland i maj 2009, jag har bildbevis på det =)

2011-01-17 @ 09:06:38
Postat av: Linda

Hahaha... Jaaa det var jag ju.. Hur kunde jag glömma det?? Det var ju årets happening efter Sigge ;)

2011-01-17 @ 09:22:20
Postat av: carsoooo

på allvar så kommer det bli så jävla löövli när du kommer hit!

2011-01-17 @ 22:32:18
Postat av: Linda

Underbara Carro, det vet du!!!!

2011-01-17 @ 22:51:38
Postat av: Becca

sv: okej ;)

allt bra med dej idag?? :b

2011-01-18 @ 14:05:31
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0