Livstecken

Ska bara ge lite liv från mig. Vi har vart överösta med sjukdomar, resor, jobb och allt möjligt. Då kommer inte skrivandet i första hand tyvärr, även om jag funderar mycket och har massor att skriva om. Nu är vi iaf friska efter att alla fyra åkte på influensan. Fy satan, så sjuk har jag nog inte varit sen jag var liten. Tyvärr åkte jag på den när jag och hälsade på bästa Maria och Carso på Gotland. Det var en stor miss, men inget att göra åt. Vi åker dit i sommar igen!

Jobbet flyter på, skolan flyter inte på, familjen funkar och det börjar bli vår. Det har vart en tung början på året, men nu börjar det kännas bättre på alla plan tack och lov! Inget mer om tråkigheter nu, snart ska jag vara mammaledig igen och det ska bli så kul! Alfred rasar i väg i utveckling, ungen stog själv idag med en leksak i handen när Marcus skulle kolla till honom vid leksakskistan. Han är 8 månader idag...

Nu ska vi dricka kaffe. En liten uppdatering så ni vet att vi lever!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis Alfred på 8 mån dagen!

skönt ni är på benen igen.. nu kan det bara bli bättre,

2011-03-10 @ 07:57:49
URL: http://vitahusett.wordpress.com
Postat av: Becca

sv: ja ja vet att de va olika märken men de va som fanns :b och hur eller hur så är det två helt olika drycker som man inte bara byter etikett på :)

2011-03-20 @ 16:41:15
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0