Vab

Då var det dags igen, magsjuka denna gången. Men verkar vara en lindrig variant och det är bara Sigge som åkt på det. Så vi hoppas att det stannar så! Dock har han sedan han vaknat i morse ätit fyra smörgåsrån och tre mackor.. Så hur sjuk han är egentligen vet jag inte :)

Snart jul och vi ältar fram och tillbaka vad vi ska köpa till grabbarna. Varsin liten Fatboy är bestämt men sen är det stopp. Har ni några förslag så är de väldigt välkomna!

Jag önskar mig det vanliga, fred på jorden och snälla barn.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad gillar dom just nu?

Skriv lite så jag kan komma på lite tips. Kram

2011-11-30 @ 12:44:15
URL: http://vitahusett.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0